Τρίτη, Ιουνίου 26, 2012

Απάντηση στην ανακοίνωση του πολιτιστικού συλλόγου Αμπελιών

Η Βουλγαρία της Συνθήκης Αγ. Στεφάνου

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΜΠΕΛΙΩΝ

Είχαμε αναφερθεί σε προηγούμενη ανάρτηση (http://edessadee.blogspot.gr/2012/05/blog-post_26.html) στις καταγγελίες για το ατόπημα του πολιτιστικού συλλόγου Αμπελιών να συμμετάσχει σε εκδήλωση στην Βουλγαρία  για τον κομιτατζή Σαντάνσκι με το χορευτικό του Συλλόγου. Προφανώς υπήρξε κάποια ανακοίνωση των υπευθύνων του Συλλόγου στην προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Στην ανακοίνωση αυτήν αναφέρεται η απάντηση του κ. Χρήστου Κάμτση από τα Γιαννιτσά, την οποία εντοπίσαμε στην εφημερίδα Pella News και αναδημοσιεύουμε.
ΔΕΕ

«ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΣΤΟΧΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΕΛΛΟΝ»

Μετά την επιστολή που έστειλα στον τοπικό τύπο προς τον πολιτιστικό σύλλογο Αμπελιών και τον θόρυβο που δημιουργήθηκε, δημοσιεύθηκε απάντηση του Συλλόγου και άλλων φορέων των Αμπελιών και επανέρχομαι στο θέμα για τρεις κυρίως λόγους. Κατά πρώτον για την αναφορά που γίνεται προς το πρόσωπό μου. Μία ταπεινή συγνώμη και ότι θα ήσασταν πιο προσεκτικοί στις εκδηλώσεις που θα πηγαίνατε στο μέλλον, θα αρκούσε για να κλείσει το θέμα. Όμως κάποιοι έχοντας σκοπό να παραπλανήσουν κυρίως τους κατοίκους του χωριού και να αποποιηθούν των ευθυνών τους, επικεντρώνουν την προσοχή τους στο πρόσωπό μου, ότι δήθεν με σκληρές κατηγορίες στιγματίζω το χωριό και ότι εκτοξεύω προσωπικές βολές προς τον χοροδιδάσκαλο κ. Λίγα. Το πρόβλημα δεν είναι η αναφορά μου αλλά η συμμετοχή του Συλλόγου στην συγκεκριμένη εκδήλωση. Εγώ ανέφερα ένα πραγματικό γεγονός που εγράφη σε εφημερίδα που εκδίδουν αυτονομιστές. Ο καθένας μπορεί να μπει στο διαδίκτυο και να δει αναλυτικό ρεπορτάζ και θα αντιληφθεί τι έγινε στη Βουλγαρία. Άλλωστε υπάρχει στο διαδίκτυο και βίντεο από την εκδήλωση που είναι αδιάψευστος μάρτυρας και όποιος το δει θα νοιώσει πραγματικά άσχημα. Μετά την αναφορά των γεγονότων έθετα ερωτήματα προς τον πρόεδρο του Συλλόγου και τον χοροδιδάσκαλο. Τι να έκανα, να σιωπούσα για ότι έγινε στη Βουλγαρία; ΟΧΙ. Χρέος μου και καθήκον να εντοπίζονται τέτοιες άστοχες κινήσεις για να μην επαναλαμβάνονται στο μέλλον. Την ευθύνη να ρίξετε εκεί που πρέπει και όχι σε μένα. Η ΝΤΡΟΠΗ δεν ανήκει σε εμένα που ανέδειξα το θέμα αλλά σε αυτούς που πήγαν το Σύλλογο εκεί. Έχετε κάθε δικαίωμα να πηγαίνετε σε όποια χώρα και πόλη σας καλούν και επίσης να καλείτε συλλόγους από οποιαδήποτε πόλη του κόσμου θέλετε αρκεί να μην υπάρχει τίποτα το ανθελληνικό όπως έγινε στη Βουλγαρία. Αν συμβεί μελλοντικά κάποιο παρόμοιο ατυχές γεγονός από οποιονδήποτε φορέα πάλι εδώ θα είμαι με δική μου παρέμβαση. Κατά δεύτερον για να απευθυνθώ στους φίλους κατοίκους των Αμπελειών. Φίλοι μου είμαι και εγώ γηγενής Μακεδόνας όπως και εσείς και είμαστε υπερήφανοι για αυτό. Στενοχωριέμαι και αγανακτώ όταν ακούω για αυτονομιστική δράση και για ανθελληνικές κινήσεις. Για αυτό και ανέδειξα το συμβάν. Είμαι απόγονος του Γκόνου Γιώτα και η γιαγιά μου και οι γονείς μου, με έμαθαν ότι ο καπετάν Γκόνος αγωνίστηκε και έδωσε το αίμα του για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας μας. Τον αγώνα τον έδωσε γιατί στην καρδιά του χτυπούσε Ελλάδα. Σας σέβομαι και σας εκτιμώ γιατί είστε νοικοκυραίοι και περήφανοι που είστε Μακεδόνες. Μαζί να δώσουμε τον αγώνα για τα πιστεύω μας και την Μακεδονία μας και να μην αφήσουμε κανέναν να αμαυρώσει την ιστορία μας. Φίλοι μου ξέρω ότι οι περισσότεροι από εσάς έχουν ήδη προβληματιστεί, η φυσική σας όμως ευγένεια δεν σας αφήνει να συμπεριφερθείτε αυστηρότερα ακόμα και από μένα. Ο τρίτος λόγος είναι για να απευθυνθώ σε όλους τους συμπολίτες μου της ΠΕΛΛΑΣ. Εδώ και πολλά χρόνια ζούμε αρμονικά σε αυτόν τον τόπο, την μητέρα Ελλάδα. Βλέποντας τη Γαλανόλευκη και ακούγοντας τον Εθνικό μας ύμνο μα καταλαμβάνει ρίγος συγκίνησης. Ακούγοντας και το Μακεδονία ξακουστή νοιώθουμε έπαρση και υποχρέωση να φυλάττουμε Θερμοπύλες. Εμείς είμαστε οι ακρίτες της χώρας και εμείς θα διαφυλάξουμε τα σύνορα και την ακεραιότητα της Πατρίδος μας. Έχουμε συμβιώσει αρμονικά σε αυτόν τον τόπο γηγενής Μακεδόνες, Πόντιοι, Βλάχοι, Σαρακατσάνοι, Θρακιώτες, Μικρασιάτες, Ανατολικορωμυλιώτες, Καππαδόκες και πολλοί άλλοι γιατί μα ενώνει η ΕΛΛΑΔΑ. Για αυτήν αγωνιζόμαστε και πονάμε, για αυτήν γίναμε όλοι ΕΝΑ. Διατηρούμε τα ήθη και έθιμα και τις παραδόσεις των προγόνων μας και είμαστε υπερήφανοι για αυτό. Όλοι όμως γνωρίζουμε το πρόβλημα με την γείτονα χώρα των Σκοπίων. Πρέπει να αφυπνισθούμε, άγνοια δεν χωράει, ούτε λάθη, ούτε ανοχή. Ενωμένοι να αγωνισθούμε ενάντια σε αυτούς που υπονομεύουν την Εθνική μας υπόσταση, δεν χωράει άλλο ολιγωρία. Αφύπνιση και αγώνας για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ μας για την ΕΛΛΑΔΑ μας.
Χρήστος Κάμτσης Γιαννιτσά




Δεν υπάρχουν σχόλια: