Σάββατο, Μαΐου 05, 2012

Αφιέρωμα: Εκλογές 2012 (4)


Η κραυγή οργής ενός απελπισμένου συνέλληνα. Ας την διαβάσουμε για να την θυμόμαστε αύριο και να ψηφίσουμε θυμωμένοι.
ΔΕΕ
ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ


>ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ....
>Γιατί είμαι απελπισμένος
>Γιατί είμαι οργισμένος....
>Γιατί με πρόδωσαν
>Γιατί είμαι στα όρια μου
>Γιατί είναι ψεύτες
>Γιατί είναι ανίκανοι
>Γιατί είναι άχρηστοι
>Γιατί δεν υπάρχει ΥΓΕΙΑ
>Γιατί δεν υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ
>Γιατί η βενζίνη πήγε  2ΕΥΡΩ
>Γιατί ο μισθός πήγε 600-800 ΕΥΡΩ
>Γιατί το πετρέλαιο πήγε 1 ΕΥΡΩ
>Γιατί έκλεισε η επιχείρηση μου
>Γιατί μου κόψανε την σύνταξη
>Γιατί είμαι άνεργος και δεν μπορώ να βρω εργασία
>Γιατί δεν έχω να ταΐσω κυριολεκτικά τα παιδιά μου
>Γιατί δεν έχω να πληρώσω ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ-ΔΕΗ
>Γιατί δεν έχω να πληρώσω το ενοίκιο μου
>Γιατί δεν βάλανε ούτε έναν κλέφτη πολιτικό στην φυλακή
>Για το μέλλον των παιδιών μου
>Για να δω επιτέλους κάποια στιγμή ένα φως
>Για να μην ντρέπομαι που είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ
>Για τις 1900 αυτοκτονίες
>Για τους 20.000 άστεγους
>Για τους συνταξιούχους των 300 ευρώ
>Για τους πολύτεκνους που τους κόψανε τα επιδόματα
>Γιατί δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους ΑΥΤΟΙ!
>Γιατί δεν αντιπροσωπεύουν την δημοκρατία που θέλω να έχω ΑΥΤΟΙ!
>Γιατί τους σιχάθηκα
>Γιατί περπατάω με σκυμμένο το κεφάλι
>Γιατί είμαι σε απόγνωση
>Γιατί είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας και λατρεύω την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ !
>Γιατί πια δεν χαμογελάω
>Γιατί πια δεν πάει άλλο
>ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΟΧΙ!
> ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ!

Επίσης δεν πέφτω στην παγίδα να ψηφίσω τα μικρά ρετάλια που δημιούργησαν τα δυο μεγάλα κόμματα που μόλις πήραν χαμπάρι ότι δεν θα έχουν αυτοδυναμία, έπαιξαν το θέατρο: «δεν ψηφίζω το δεύτερο μνημόνια» ενώ μια χαρά είχαν ψηφίσει το πρώτο και χωρίς να το διαβάσουν, καθώς επίσης ψήφισαν μια χαρά τη δανειακή σύμβαση και όλα τα νομοσχέδια. Είδατε κανέναν (από τους αποστάτες και καλά) να μην ψηφίσει τα άρθρα των νομοσχεδίων μετά; Σαν τις παρθένες πήγαν και τα ψήφισαν όλοι. Π.χ. Και η Κατσέλη από τη μια μεριά και η Βοζενμπεργκ από την άλλη. Και όταν τους ρωτούσαν γιατί το ψήφισαν απαντούσαν: αγκα μπουα ντου ακαουλου! Άλλα λόγια ν` αγαπιόμαστε! Όλοι τα ίδια είναι.
Και μετά τις εκλογές θα επανενωθούν με τα κόμματα τους για να κάνουν μια από τα ίδια. Να φάνε άλλα τόσα, να διορίσουν τους δικούς τους και να μας χαντακώσουν κι άλλο.
Και σταματήστε να βλέπετε ειδήσεις. Ότι θέλουν να μας περάσουν το λένε σαν πληροφορία πρώτα στις ειδήσεις για να συνηθίζουμε σιγά-σιγά στην ιδέα και να μην αντιδρούμε. Κάτι πρέπει να κάνουμε!
Δεν μπορεί πια να μας κλέβουν με αυτόν τον ξεδιάντροπο τρόπο. Δεν φτάνει που έκλεψαν τα ασφαλιστικά ταμεία, τα λεηλάτησαν, τα έβαζαν άτοκα στις τράπεζες για να παίρνουν τις μίζες τους, τα έπαιζαν στα χρηματιστήρια, αγόραζαν ομόλογα, και άφηναν να γίνονται ένα σωρό ρεμούλες όπως μια από τις χιλιάδες που φανερώθηκε (εκείνη του ΙΚΑ Καλλιθέας) πιο πολύ για να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια) κι όταν πήγαινα να πάρω ένα επίδομα ασθένειας που το δικαιούμαι μου έβγαζαν την πίστη. Τώρα βάζουν χέρι και στα επικουρικά ταμεία στα οποία δεν έχουν κανένα δικαίωμα γιατί το κράτος δεν συμμετέχει.
Που είναι οι εισαγγελείς;
Που είναι οι δικηγόροι;
Και κυρίως που είναι οι συνδικαλιστές ρε παιδιά;
Προετοιμάζουν τις ατομικές τους συμβάσεις και ξέχασαν γιατί έχουν
εκλεγεί! Τους έχετε ακούσει τώρα τελευταία να παρακινούν τον κόσμο σε καμιά
κινητοποίηση
;
Πουθενά! Τίποτα! Καταλάβατε
;


Δεν υπάρχουν σχόλια: